Παρατηρητήριο Ψηφιακής Εκπαίδευσης και Αγωγής στα Μέσα
Το Παρατηρητήριο οργανώνει και πραγματοποιεί σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών όπως τα παρακάτω:
- Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην εφαρμογή προγράμματος εκπαίδευσης και αγωγής στην επικοινωνία και στα μέσα για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας.
- Πρόγραμμα ευαισθητοποίησης εκπαιδευτικών στη δυναμική της ομάδας και την επικοινωνία στο σχολικό χώρο.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
- Αγωγή και εκπαίδευση στα μέσα επικοινωνίας
Αφιέρωμα στο περιοδικό Ζητήματα Επικοινωνίας, τεύχος 6, 2007, Εκδόσεις Καστανιώτης -
Karakiza, Ts., Nika, V., Sidiropoulou, A., & Davou, B. (2024). New Challenges for Media
Education: Towards an innovative programme of digital self-awareness and resilience. In K.
Karpouzis (Ed.) Adapting to the Changing Tides: MIL Literacy New Trends and Challenges,
iDea – EKOME Publications.
O συλλογικός τόμος είναι διαθέσιμος εδώ: https://www.ekome.media/wp-
content/uploads/2024/06/EKOME-AdaptingToTheChangingTides-fin.pdf
ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ
-
"Πρώτο Θέμα", 7/9/2023 - Συνέντευξη της συνεργάτιδας του Εργαστηρίου, Τσαμπίκας Καράκιζα-Παπαθαρρενού
Μάθημα-πείραμα με το ChatGPT στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΔΡΑΣΕΙΣ
Στις 4 και 5 Ιουλίου 2024 στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση πραγματοποιήθηκε το διήμερο Φεστιβάλ AI-ducation, με θέμα την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση, με συνδιοργανωτές το τμήμα Εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Ιδρύματος Ωνάση και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Το πάνελ με θέμα "Πλοήγηση σε μαθησιακά εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης" συντόνισε η Τσαμπίκα Καράκιζα, Δρ. Επικοινωνίας, Μηχανικός ΗΥ και συνεργάτιδα του Εργαστηρίου Ψυχολογίας της Επικοινωνίας και των Μέσων, του τμήματος ΕΜΜΕ του ΕΚΠΑ. Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο https://www.onassis.org/el/whats-on/ai-ducation-festival-artificial-intelligence-in-education |
Στην ενότητα Ψηφιακή καθημερινότητα υπάρχουν αναρτημένες ερευνητικές εκθέσεις που πραγματεύονται θέματα του Παρατηρητηρίου.