Αρχική σελίδα » Έρευνα » Ψηφιακή καθημερινότητα

Ψηφιακή καθημερινότητα

Μετατροπές στις σχέσεις και την επικοινωνία των μαθητών στο ηλεκτρονικό περιβάλλον μάθησης

Ο Πληροφοριακός Αναλφαβητισμός και η αναδιάταξη της σχέσης Μαθητή-Καθηγητή (Στο Δ. Μεϊμαρίδου-Βουλγαρίδου (Επιμ.) Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου "Πληροφορική και Εκπαίδευση", Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Θεσσαλονίκης, 2000)

Το νέο ηλεκτρονικό περιβάλλον μάθησης και η αναδιάταξη της παιδαγωγικής σχέσης (Στο Ρ. Παναγιωτοπούλου (Επιμ.) Η Ψηφιακή Πρόκληση: ΜΜΕ και Δημοκρατία, Τυπωθήτω - Γιώργος Δαρδανός, 2005)

Η μεταβολή των σχέσεων στο νέο τεχνολογικό περιβάλλον της σχολικής τάξης (Διδακτορική διατριβή, Καράκιζα, Τ.)

Ψυχολογικές επενδύσεις των μέσων επικοινωνίας και η εμπλοκή τους στις σχέσεις και την επικοινωνία στο πλαίσιο της οικογένειας

Χρηματοδότηση: ΕΛΚΕ - ΕΚΠΑ

Η ποιότητα της σχέσης Γονιού-Παιδιού και η χρήση των μέσων επικοινωνίας (Διδακτορική διατριβή, Σπετσιώτου, Α.)

Η ποιότητα της σχέσης Γονιού-Παιδιού και η χρήση των μέσων επικοινωνίας (Εισήγηση στο 12ο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας)

Τα Μέσα ως διαμεσολαβητές της σχέσης γονέα – παιδιού (Εισήγηση στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΟΜΕΡ)

Οι Σχέσεις των Εφήβων με το Διαδίκτυο και το Θέμα του Εθισμού

Η διερεύνηση της σχέσης των εφήβων με το διαδίκτυο και το ζήτημα του εθισμού, (Διδακτορική διατριβή, Σιδηροπούλου, Α.)

Ποιοτική διερεύνηση της ψυχολογικής πτυχής της σχέσης των εφήβων με το διαδίκτυο: Χρήση, στάσεις και ανάγκες (Χρηματοδότηση: ΕΛΚΕ-ΕΚΠΑ)

Ποιοτική διερεύνηση της ψυχολογικής πτυχής της σχέσης των εφήβων με το διαδίκτυο: Χρήση, στάσεις και ανάγκες (Παρουσίαση στο 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας)

 

Έρευνα-δράση με στόχο την αξιολόγηση προγράμματος επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στην αγωγή και εκπαίδευση στα μέσα επικοινωνίας

Πρόγραμμα που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το ΕΠΙ Εφηρμοσμένης Επικοινωνίας και με χρηματοδότηση ΕΛΚΕ-ΕΚΠΑ

Media Literacy Training Programme

Εφαρμογή και Αξιολόγηση ενός Προγράμματος Επιμόρφωσης Δασκάλων στον Αλφαβητισμό στα Μέσα Επικοινωνίας (σε: Σύγχρονη Εκπαίδευση (2008), 152, σσ. 82-95)

Γνωστικές και συναισθηματικές επιδράσεις στο τεχνολογικά διαμεσολαβημένο περιβάλλον

Family Life around Screens: Some thoughts on the impact of ICTs on psychological development and the development of relationships (International Journal of Contemporary Family Therapy, 39(4):261-270)

It rings therefore I exist: Issues of emotional development in the digital world (Journal of Educational Psychotherapy, 24, pp. 65-75)

Multitasking of existence: Technological mediation in the daily life of the new digital generation (Psychology, 23(2), Ελληνική Ψυχολογική Εταιρία).

Επιδράσεις του μέσου στην επικέντρωση της προσοχής και την κατανόηση γραπτού κειμένου (Παπαθεοδώρου, Λ.-Σ.)

 

Ψηφιακά ψυχοεργαλεία: Μελέτη της συναισθηματικής σύνδεσης με τα ψηφιακά αντικείμενα

Χρηματοδότηση: Πρόγραμμα χορήγησης υποτροφιών ΙΚΥ στο πλαίσιο της Πράξης «Ενίσχυση μεταδιδακτόρων ερευνητών/ερευνητριών B κύκλος» (MIS 5033021) του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευσης και Δια Βίου Μάθησης του ΕΣΠΑ (2014-2020). 

Περιγραφή ερευνητικού έργου

Παρουσίαση στο 18ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας (ΕΛΨΕ, Αθήνα 5-9 Οκτωβρίου 2022)

Το βιβλίο περιλήψεων του συνεδρίου μπορείτε να το αναζητήσετε εδώ: https://elpse.com/wp-content/uploads/2022/10/18o-Perilhpsh.pdf